Er jo synd å si det, men mange norske B2B-firma sitter på en ekstremt utdatert nettside. “Vi må ha en ny!”, sier sjefen en dag. Ja, det må dere. Men tro ikke at jobben er over når fargene er valgt og siden går live. Det er nemlig da selskapet starter!
6 min read
Norske B2B-nettsider? Utdaterte og kjipe
By Coupler on 08.des.2022 14:30:07
Topics: inbound marketing technology knowledge base inbound marketing
4 min read
How to market your business on YouTube
By Asmund Holtan on 24.apr.2020 14:55:58
Forget cat videos, Youtube is in fact the second largest search engine after google. Youtube is not just for entertainment purposes, it is also a place people go to do research, find knowledge and educate themselves. Chances are that your potential customers are on youtube right now, as you read this, looking for answers to their questions and solutions to their problems. So why not help them by creating video content?
Topics: how-to inbound marketing technology growth marketing content strategy Brand Building guide
6 min read
What your customers really want
By Andre Fredrik Wesenberg on 12.feb.2020 09:48:22
We highlight some of the top trends to help you tackle changes in the B2B environment.
Topics: inbound saas marketing content strategy
10 min read
10 tips for å produsere DOBBELT SÅ MYE innhold på KORTERE tid
By Asmund Holtan on 10.jan.2020 15:03:00
Okey, så du vet nok allerede, med mindre du er født under en stein, at det gjelder å produsere innhold. MYE innhold. Innholdet er bensinen i din “marketing-maskin”, selve forutsetningen for at du skal kunne nå ut til nye kunder og fortelle din historie. Men innhold trengs også for å konvertere potensielle kunder og å engasjere ditt eksisterende publikum. Og som du sikkert skjønner, så er det umulig å få gode resultater uten nok innhold.
Topics: how-to inbound content strategy
10 min read
Driving growth through a constant flow of content
By André Giæver on 18.jul.2019 12:28:50
It takes more time and effort than traditional advertising, so is having a content plan even worth it?